REBLOG | Salesforce Nederland schreef een blog over de verwachtingen van Dreamforce en vroegen ook aan mij wat ik hoop terug naar Nederland te nemen. Lees hier het hele bericht.
San Francisco heeft mooie bezienswaardigheden en ik heb een to do lijstje gemaakt. Heb jij nog tips? Deel ze met me.
Volgende week is het zover: Dreamforce 2015, ’s wereld grootste cloud computingconferentie. Meer dan 150.000 bezoekers reizen af naar San Francisco voor de 13e editie van het jaarlijkse Salesforce event. Vanuit Nederland vliegen komende week ook bijna 300 mensen naar Dreamforce. Wie zijn die mensen, en wat verwachten zij?
Lisanne Meerkerk is Marketing Team Lead bij SecureLink Nederland, security integrator en specialist. Zij is marketinginhoudelijk verantwoordelijk voor de inzet van Salesforce en Pardot voor campaigns en Marketing Automation. Daarnaast heeft zij ten aanzien van Salesforce een admin-rol en is zij betrokken bij de ontwikkeling van Salesforce binnen de organisatie. Voor haar is het al de tweede keer dat zij naar Dreamforce gaat.
“In 2013 was ik voor het eerst op Dreamforce en dat was een enorme beleving. Het is in mijn ogen het totaal van het evenement dat het zo leuk en goed maakt. Ik heb daar vorig jaar zelf ook al eens over geblogd. Maar naast de beleving kom je natuurlijk voor de informatie. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe apps, toepassingen, slimme dingen (meten is weten) en die krijg je hier allemaal te horen.”
Verwachtingen?
“Weer een beetje van de Amerikaanse manier van marketing meekrijgen en hierdoor zoveel mogelijk toepasbare zaken voor marketing, events en Salesforce zelf mee naar Nederland nemen. Ik hoop met name veel goeie tips en tricks voor Pardot mee te nemen.”