Met Dreamforce San Fransisco in gedachten ging ik gisteren (26 maart) naar de Salesforce World Tour in Amsterdam. Misschien een wat minder inspirerende locatie, maar dat heeft Salesforce niet belemmerd om er toch een unieke ervaring van te maken.
Ik werd om 8:30 ontvangen door het SMB (Small, Medium Business) team voor een exclusief ontbijt. Hier kon ik onze AM, die anders in Dublin zit, spreken en andere bedrijven van dezelfde size. Een goede start van de dag, om daarna ook weer bekenden te kunnen ontmoeten in de sessies en op de Cloud Expo.
De World Tour op zich is al een vergaarbak van ideeën voor toekomstige events. Daarnaast zijn de sessies interessant om de oneindige mogelijkheden van Salesforce verder te verkennen. Wij zijn in ieder geval weer vele ideeën en plannen rijker na deze dag.
Kon je er niet bij zijn, maar wil je er toch iets van meekrijgen?
I’m at salesforce world tour 2015 https://t.co/oDpk6zEgN1
— Lisanne Meerkerk (@lisszs) March 26, 2015
At #SalesforceWorldTour met verhalen van KLM, Philips en meer. @petercoffee pic.twitter.com/xOqZtFHPpv — Lisanne Meerkerk (@lisszs) March 26, 2015
Dan Rogers: as marketeers its our job to make 1:1 connections. That cannot be done with traditional marketing. #SalesforceTour — Lisanne Meerkerk (@lisszs) March 26, 2015
Technology is creating opportunities. #SalesforceTour #mobile #social #cloud pic.twitter.com/nwXEoPqlsU — Lisanne Meerkerk (@lisszs) March 26, 2015