Home

Bloomon

Als aanvulling op de food-abbo’s is er een nieuwe speler: BLOOMON. Een flexibel bloemenabonnement waarmee je in drie simpele stappen tijd een mooie bos in huis hebt.

  1. Kies het formaat
  2. Bepaal hoe vaak
  3. Ontvang de bloemen thuis

Het leuke van Bloomon is de vernieuwing en revolutie in een redelijk traditionele sector. Vroeger kon je echt alleen nog maar terecht bij de bloemenwinkel voor een mooie bos. Bloomon heeft alles goed en professioneel aangepakt: van de website, fotografie en uitleg, tot de pers, logo’s en media. Je ziet dat de oprichters en medewerkers ervaring hebben. Bloomon is opgericht door voormalig senior strategy consultants (The Boston Consulting Group) en ervaren e-commerce experts (o.a. America Today, Coolcat, HelloFresh en online incubators).

Niet alleen consumenten, maar ook bedrijven kunnen bij Bloomon terecht. Ik kan me zomaar voorstellen dat ook voor bedrijven dit model niet ongewild is. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen en ga het zeker eens proberen!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s